Carnaval betekend hier kermis en het is werkelijk één van de hoogtepunten van het jaar, in ieder geval voor de plaatselijke jeugd. Onze jongens wisten het drie weken geleden al: The Carnaval is coming to town!!!
Eén dag maar, dus de voetbal moest er aan geloven vandaag.
Vooruit dan maar.
Het lijkt niet zo groot, maar het is meer dan we in een heel jaar zagen, en dat is inclusief de kermis in Smithers.
Zonder botsauto's geen kermis, dat geldt hier natuurlijk ook!
Gijs in de Cakewalk
Jesse, Bobbi-Jean en Gijs van de grote glijbaan
Jesse bezig in de schiettent.
In plaats van met een luchtbuks, krijg je hier een lucht-mitrailleur, een patroon met 100 kogeltjes en dan moet je de rode ster op het kaartje aan gort schieten.
Veel leuker natuurlijk!
Met z'n tweetjes.
Heerlijke middag, prachtig weer, blije kinderen, pizza als avond eten (want we gaan niet koken als we naar de kermis kunnen, natuurlijk!).
Iedereen tevreden.
heerlijk om foto's te zien om maar een beetje te zien wat jullie beleven.
BeantwoordenVerwijderenliefs,
jees
Wowh, alweer een blogbericht. Wat fijn. En met mensen in T-shirts, zoiets valt op. Want het is hier nu kouder dan toen ik bij jullie in Canada was. Vooral vanwege de koude matig harde N-wind en de vochtigheid. Iedereen trekt zijn winterjas weer aan.
BeantwoordenVerwijderenEn is ben nog steeds enthousiast vanwege je toestel: je kunt zelfs de lijntjes op Gijs' tanden zien.
Wat leuk zoveel plezier en met zulk mooi weer. Ben een klein beetje jaloers op jullie. Wij verschuilen ons hier maar in onze huizen wachtend op beter weer.
Mams
Ha Zusje! Wat een mooie dag is dat! Leuk om te zien. Doet me denken aan onze zomerkermis in juni. Verheug me er alweer op.
BeantwoordenVerwijderenKus, Broer